nedelja, 21. december 2014

Obnova figur


Po dolgih letih želja sem zbral korajžo in se lotil sanacije poškodb na jasličnih figurah. Te so bile že vrsto let močno poškodovane, predvsem se je z njih luščila barva, nekaterim je celo manjkal del telesa. Zadnja leta sem jih postavljal v jaslice tako, da sem najbolj poškodovani del obračal stran od pogleda oči. Letos sem sklenil, da je temu treba narediti konec. Odločil sem se da vsaj zasilno obnovim figure. Čeprav me je sprva skrbelo, sem kmalu dobil dober občutek. Kot bi mi nekdo vodil roko, sem z lahkoto dobival prave barve, nianse tonov.... Obnova je postala pravi užitek in sploh ni bilo problem delati nekaj večerov pozno v noč oziroma naslednji dan.
 Letos mi končno ne bo več potrebno pastirjev skrivati in obračati tako, da se ne vidijo poškodbe

0 komentarji:

Objavite komentar